Enjoy like a local!

Η καμπάνια για την τσικουδιά “Αθιβολή” είναι ήδη στον αέρα και η πολυεπίπεδη συνεργασία της ποτοποιίας Ζωγραφάκη με τη Sleed σε design, print και digital αναδεικνύει ένα προϊόν με την αυθεντικότητα και τα αρώματα της Κρήτης.

Η creative ομάδα της Sleed δημιούργησε μία καμπάνια περικλείοντας συνειρμικά στο όνομα Αθιβολή τη σκέψη, τις κουβέντες, το κρητικό ιδίωμα και τα συναπαντήματα των οποίων η τσικουδιά είναι κομμάτι αναπόσπαστο. Με το μήνυμα #enjoylikealocal η “Αθιβολή” προσκαλεί το κοινό να ακούσει μαντινάδες σε δεκαπέντε γλώσσες μέσω του QR code στα δημιουργικά της.

Ο Ηρακλής Ζωγραφάκης, CEO στην Ποτοποιία Ζωγραφάκης, δήλωσε σχετικά: “Το brand έκανε την είσοδό του στην ελληνική αγορά έχοντας περάσει από σειρά διαγωνισμών, με συγκομιδή διεθνών διακρίσεων. Γι’ αυτό είναι χαρά μου που η πρώτη καμπάνια της “Αθιβολής” ξεχώρισε για την ευρηματικότητα και την αισθητική της, δίνοντας αφορμή σε όσους αγαπούν την Κρήτη να τη γνωρίσουν ξανά μέσα από τη τσικουδιά μας”.

Ο Γιάννης Παρασκάκης, Creative Business Unit Director στη Sleed, δήλωσε: “Μέσα από τη δημιουργική επικοινωνία της “Αθιβολής”, στόχος μας είναι να μεταφέρουμε νοερά το κοινό εκεί που σε ταξιδεύει και η γεύση της: στο νησί, το γλέντι, τη λεβεντιά, εκεί όπου μπορεί κανείς να χαρεί την τσικουδιά σαν ντόπιος. Η καμπάνια συμπεριλήφθηκε στην παγκόσμια πλατφόρμα Ads of the World™, αποκτώντας διεθνή αναγνωρισιμότητα για την πρωτοτυπία και την καινοτομία της. Στοχεύουμε να συνεχίσουμε ακριβώς όπως ξεκινήσαμε, με επιτυχίες!”