Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A. διοργανώνει εκπαιδευτικά σεμινάρια για μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ), σε συνεργασία με το Κέντρο ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ,στο πλαίσιο του Smart Attica, European Digital Innovation Hub.
Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την εκπαίδευση των συμμετεχόντων σε θέματα που επηρεάζουν άμεσα τις καθημερινές τους εργασίες και την ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων, προκειμένου να συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησής τους.
Οι τρεις θεματικές ενότητες που θα εξεταστούν θα είναι τα Χρηματοπιστωτικά εργαλεία και οι Πληρωμές, το Digital Marketing, και τα Business Analytics.
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν από ακαδημαϊκούς και ειδικούς της αγοράς με εξειδίκευση σε κάθε θεματική ενότητα.
Πληροφορίες για τη Συμμετοχή:
Σε κάθε θεματική ενότητα μπορούν να συμμετέχουν έως και 3 εργαζόμενοι από κάθε επιχείρηση.
Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν ποιες θεματικές ενότητες επιθυμούν να παρακολουθήσουν.
Κάθε θεματική ενότητα αποτελείται από δύο τρίωρα σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν δια ζώσης στο Κέντρο ACEin (Troias2, 113 62, Athens Greece).
Εφόσον επιθυμούν οι συμμετέχοντες, μπορούν να λάβουν Πιστοποιητικά Παρακολούθησης από το ACEin και τον Κόμβο Smart Attica για τις θεματικές ενότητες που παρακολούθησαν.
Παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων:
Ημέρα | Ημερομηνία | Ώρα | Σεμινάρια | Μέρος |
Τετάρτη | 3/4/2024 | 17:00-20:00 | Χρηματοπιστωτικά εργαλεία και πληρωμές | Μέρος 1 |
Τετάρτη | 10/4/2024 | 17:00-20:00 | Χρηματοπιστωτικά εργαλεία και πληρωμές | Μέρος 2 |
Δευτέρα | 15/4/2024 | 17:00-20:00 | Ψηφιακό Μάρκετινγκ | Μέρος 1 |
Τετάρτη | 17/4/2024 | 17:00-20:00 | Επιχειρηματική Αναλυτική | Μέρος 1 |
Δευτέρα | 22/4/2024 | 17:00-20:00 | Ψηφιακό Μάρκετινγκ | Μέρος 2 |
Τετάρτη | 24/4/2024 | 17:00-20:00 | Επιχειρηματική Αναλυτική | Μέρος 2 |
Εφόσον ενδιαφέρεστε, μπορείτε να κλείσετε άμεσα τη θέση σας στα σεμινάρια, καθώς υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
- Η φόρμα αποτελεί ατομική δήλωση, οπότε σε περίπτωση που περισσότερα από ένα άτομα από την εταιρεία σας ενδιαφέρονται να συμμετέχουν, παρακαλούμε να εγγραφούν ξεχωριστά.
- Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Smart Attica EDIH και είναι επιχορηγούμενο για τις ΜμΕ. Η επιχορήγηση υπάγεται στις επιχορηγήσεις ήσσονος σημασίας του Κανονισμού De Minimis (ΕΚ 2023/2831).
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο tto@aueb.gr
ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ GR.EC.A
ΧΟΡΗΓΟΙ GR.EC.A
YΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ GR.EC.A
AGENDA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων - Παρουσίαση χρηματοδοτικών εργαλείων σε συνεργασία με φορείς/Προγράμματα επιχορήγησης κρατικών ενισχύσεων & πρωτοβουλία Εurobank ανάπτυξη 1. Οδηγία Περί Υπηρεσιών Πληρωμής (Payment Services Directive - PSD2) 2. Πράξη για τις Ψηφιακές Αγορές (Digital Markets Act - DMA) 3. Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act (DSA)
Εισηγητές:
Legal Expert/ DPO at ACEin
Eurobank
1. WorldLine Υπηρεσίες Πληρωμών 2. Simpler - One Click Checkout:Στο σημερινό διαδραστικό presnetation, o Αλέξανδρος θα μιλήσει για τη σημασία της εμπειρίας του καταναλωτή κατά τη διάρκεια του checkout στο eCommerce, τους τρόπους μείωσης της εγκατάλειψης καλαθιών και την καινοτομία της Simpler για να μετατρέπει οποιοδήποτε marketing κανάλι σε καλάθι πωλήσεων (omnicchannel sales). 3. Εργαλείο για την παρακολούθηση των εσόδων και εξόδων ΜμΕ: Η σωστή πρόβλεψη, καταγραφή και ανάλυση των οικονομικών στοιχείων μιας εταιρείας είναι μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους επιτυχίας κάθε εταιρείας. Είναι γνωστό επίσης, ότι η γνώση για αυτές τις διαδικασίες δεν είναι δεδομένη για κάθε επιχειρηματία. Αυτό το κενό γεφυρώνει η ηλεκτρονική πλατφόρμα (Financial Tool), που έχει κατασκευάσει το ACEin, μέσα από εύκολα και εύχρηστα εργαλεία πρόβλεψηες και τήρησης οικονομικών δεδομένων για κάθε επιχείρηση.
Εισηγητές:
WorldLine
Co-Founder, COO at Simpler
Startup Teams Growth Specialist at ACEin
Πώς η δύναμη του branding μπορεί να ενισχύσει digital και e-commerce επιχειρήσεις; Γιατί είναι σημαντική η ανάπτυξη μιας μάρκας για όλους, και πώς μπορεί ένα brand να βοηθήσει την επιχείρηση να ξεπεράσει δυσκολίες και προκλήσεις και να μεγιστοποιήσει τη δύναμή της σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη; Ο στόχος αυτής της ομιλίας είναι να προσφέρει κατεύθυνση για τα βήματα που μπορεί μια επιχείρηση να ακολουθήσει για να αναπτύξει ένα digital brand.
Εισηγητές:
General Manager, Co-Founder at Truberries
Γιατί να παρακολουθήσετε αυτό το σεμινάριο; Κάθε τμήμα μάρκετινγκ γνωρίζει πως οι αποφάσεις για τα brands ξεκινάνε από τη βάση, δηλαδή τους ίδιους τους καταναλωτές. Καμία καινοτομία ή ενέργεια δεν έχει πιθανότητες επιτυχίας αν δε γίνει δεκτή από τον αγοραστή. Άλλωστε οι καταναλωτές πλέον έχουν τη δύναμη όχι μόνο να αγοράσουν ή όχι ένα brand αλλά να επηρεάσουν και άλλους μέσω των κοινωνικών δικτύων. Η κατανόηση του ανταγωνισμού, των ανθρώπινων συνηθειών και αναγκών, τοποθέτηση του brand στο μυαλό του καταναλωτή, ανάλυση της κεντρικής ανάγκης που λύνουν τα προϊόντα και συσχέτιση του brand για τον καταναλωτή είναι απαραίτητα στοιχεία που κάθε επιχειρηματίας πρέπει να γνωρίζει και να χρησιμοποιεί. Κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και διαμόρφωση στρατηγικής. 1. Εισαγωγή στην ανάλυση της αγοράς. 2. Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση καταναλωτών. 3. Ανάλυση πελατών και ιδανικής περσόνας. 4. Ανάλυση ανταγωνισμού και κατανόηση του. 5. Ανάλυση δεδομένων πωλήσεων και βασικά KPIs. 6. Παραδείγματα. 7. Ανοιχτή συζήτηση σε δικά σας cases.
Εισηγητές:
Αναλυτής αγοράς ierax analytix
Τα βασικά digital trends και ecommerce data για το 2024. Ποιές είναι οι επιλογές που έχει κάποιος σχεδιάζοντας την στρατηγική του για την online προβολή, πως διαφοροποιείται με βάση τους στόχου της κάθε επιχείρησης και η σωστή επιλογή του μείγματος digital εργαλείων για μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Πως λειτουργεί η Google και τι δυνατότητες διαφήμισης υπάρχουν. Γιατί κάποιος να επιλέξει Social Media ως διαφημιστικό εργαλείο και τα βασικά trends για το 2024. 1. Internet & eCommerce Δεδομένα (Ελλάδα) 2. Στόχοι της ψηφιακής διαφήμισης 3. Πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης & Τύποι διαφήμισης -- Πώς λειτουργεί το Google -- Search Engine Marketing -- Product Feed Advertising -- Display Advertising -- YouTube Advertising -- Social Media Advertising (Why Use SOME) -- META Advertising -- TikTok Advertising 4. Digital Advertising KPIs 5. Πώς να ετοιμάσετε ένα brief για μια ψηφιακή καμπάνια Q&A
Εισηγητές:
CΕO & Founder @ MEDIACUBE
Στο σεμινάριο αυτό θα εξετάσουμε κάποιους τομείς στους οποίους τα Analytics προσφέρουν πλειάδες εργαλείων, καθώς και ένα μικρό demo του πόσο εύκολο είναι για έναν χρήστη χωρίς τεχνικό υπόβαθρο να βγάλει γρήγορα και σημαντικά συμπεράσματα χρησιμοποιώντας δεδομένα.
Εισηγητές:
Software Engineer Analytics @ Performance Technologies