E-commerce Market Industry Reports – Q2 2024
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει δημιουργήσει μια σειρά από Market Indu...
Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν- ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το digital marketing.
Η έρευνα διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρονιά και στόχος της είναι η καταγραφή του τρόπου χρήσης των social media και των υπολοίπων εργαλείων digital marketing, από τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα.
Τρεις είναι οι άξονες στους οποίους συγκεντρώθηκαν απαντήσεις από τους 1200 Internet users που συμμετείχαν στην έρευνα: