Νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πελάτες της ACS μέσω της ιστοσελίδας της και του ACS Mobile App.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, και έχοντας βασική προτεραιότητα τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, η ACS παρέχει περισσότερες επιλογές εξυπηρέτησης μέσω της ψηφιακής βοηθού ACiStant, η οποία είναι διαθέσιμη στο www.acscourier.net και στο ACS Mobile App.

Συγκεκριμένα, μετά την αναβάθμιση της ACiStant, o πελάτης έχει τις παρακάτω νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης:

Η ψηφιακή βοηθός ACiStant κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης και εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της ACS και του ACS Mobile App όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα:

Σημειώνεται πως, από την έναρξη λειτουργίας της νέας ACiStant (15/4/24), έχουν απαντηθεί ψηφιακά πάνω από 1.000.000 ερωτήματα χρηστών (με επιτυχία 98%), ενώ πολύ σύντομα θα προστεθούν ακόμα περισσότερες επιλογές για την πιο άμεση (24/7) εξυπηρέτηση των πελατών της ACS.